Keresés
Kategóriák

Kiss Balázs (szerk.): Távolabb a médiától. 2004-es kampányok vizsgálata

Nagyítás Kiss Balázs (szerk.): Távolabb a médiától. 2004-es kampányok vizsgálata
Bruttó:

1 650,0 Ft / db
2 200,0 Ft / db

Raktáron
Érdeklődés a termékről
Kiss Balázs (szerk.): Távolabb a médiától. 2004-es kampányok vizsgálata termék értékelése, véleményezése


Értékelés elküldése
Érdeklődés a(z) Kiss Balázs (szerk.): Távolabb a médiától. 2004-es kampányok vizsgálata termékkel kapcsolatban
Üzenet küldése

Manapság szerte a demokráciákban a kampányok mind nagyobb része a médián kívül zajlik. Bár a politikus jelenléte a televízióban továbbra is átható, a kampányfőnökök egyre nagyobb figyelmet fordítanak a helyi kapmányolásra és mindazokra az eszközökre, például a kampánylevelekre, vagy a politikusi telefonhívásokra, amelyekkel a médiát megkerülve érhetik el a választót. Ez alapján szokás premodern, modern és posztmodern kampányokról beszélni. 

A tendencia érvényesül Magyarországon is. A szerzők a kötetben 2004 két kampányát, az európai parlamenti választásokat megelőzőt és a decemberi népszavazás kampányát egységes elméleti keretben vizsgálva jellemzik az egyes magyar pártok kampányait, felmutatják azok a premodern, modern vagy éppen posztmodern jellegét, továbbá a kampányok megjelenését a televízió-híradókban. Ezeken túl a kötet foglalkozik az európai választások német kampányával, valamint Gyurcsány Ferenc 2005-re is átnyúló kommunikációs stratégiájával.

A L'Harmattan Kiadó - Webshop webáruház cookie-kat használ annak érdekében, hogy a webáruház a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Amennyiben Ön folytatja a böngészést a webáruházban, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen.
Bezárás